איציק אדניות

איציק אדניות עץ 052-5000239

כך תבחרו נכון הדפסה על מוצרים

הדפסה על מוצרים נחשבת לדרך מצוינת להעברת מסרים שיווקיים כמו גם הוקרת תודה באמצעות תשורה קטנה לעובדים. הדפסה על מוצרים מייצרת אפקט של מוצר ייחודי יותר ובעל ערך אישי, ולכן מרבית החברות ובתי העסק נוטים להשתמש בהם כחלק ממערך השיווקי של החברה לקידום מכירותיהם, וכמובן כחלק מתהליך שימור העובדים.

יתר על כן, בני משפחה וחברים בוחרים פעמים רבות להעניק ליקיריהם מוצר ועליו הקדשה אישית שנשארת לאורך שנים במגוון הזדמנויות למשל בחגים, ימי הולדת, ימי נישואין ועוד, והוא מהווה תזכורת יומיומית בעלת ערך אישי רב למקבליו.

היתרונות בהדפסה על מוצרים

עלות זולה יותר באופן משמעותי לעומת פרסום בדרכים אחרות
ההדפסה על גבי מוצרים הינה בעלת ערך שיווקי גדול
יצירת חשיפה לקהלי יעד פוטנציאליים
המוצרים יכולים להתאים לכל מותג
מקבלי המוצר נהנים משימוש במוצרים בעלי ערך.
מוצרי פרסום בהתאמה אישית לבית העסק
בתחום הדפסה על מוצרים ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים שימושיים ביותר החל מציוד משרדי, כוסות וציוד לבית, וכלה באביזרים לרכב, טקסטיל, מוצרי טיפוח ופינוק, גאדג'טים למיניהם ועוד. ככל שמקפידים לבחור מוצר שמתאים לקהל היעד שלו כך יגברו השימוש בו וההנאה ממנו.

אחת הדוגמאות למוצרים נפוצים במיוחד עליהם מודפס לוגו חברה ופרטי ההתקשרות הם ציוד משרדי. בקטגוריה זו ניתן למצוא קלסרים, מחברות, פנקסים, עטים, לוחות שנה, יומנים ועוד.

מדובר במוצרים שימושיים מאוד המתאימים לקהלים רבים ויוצרים תחושה נעימה בקרב מקבליהם. השימוש בהם יוצר שיווק ממוקד בדרך קלה הכולל חשיפה לבית העסק שלכם לעיתים קרובות ואף מספר פעמים ביום – הן למשתמשים במוצר והן ללקוחות פוטנציאליים הנחשפים אליו.

מה חשוב לדעת לפני הבחירה בהדפסה על מוצרים? הדפסה על מוצרי פרסום
על מנת ליהנות באופן מירבי ממוצרים אלה יש לא רק להתאים אותם מבחינת השימוש לקהל היעד אלא גם חשוב לבחור בהדפסה איכותית שנשארת לאורך שנים ובמוצר שיאפשר שימוש מבלי שיתקלקל או יישבר במהרה. לכן חשוב לבחור בחברה וותיקה בתחום שאמינותה מוכחת על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם תמורה מלאה עבור השקעתכם.

בהדפסה על מוצרים לא מתפשרים
בחברת 1001 קד"מ בעלת המוניטין הרב בתחום תקבלו מגוון שירותים בתחום הדפסה על מוצרים והכול תחת קורת גג אחת. לצד המגוון העצום של המוצרים עליהם ניתן להדפיס תקבלו גם הכוונה ויעוץ אישי של אנשי המקצוע על מנת שתעשו את הבחירה המנצחת מבחינתכם. יכולות ההדפסה המתקדמות של החברה יאפשרו לכם הדפסה על מגוון חומרים כמו פלסטיק, מתכת, זכוכית, בד ועוד מבלי לפגום באיכותה הגבוהה. בנוסף, לרשותכם עומד צוות גרפיקאים מנוסה מאוד שיאפשר לכם לעצב בדיוק כפי שרציתם את המסר על גבי המוצר.